Hej! Det är jag som är Ninie, 14 år. Följ min blogg där jag skriver om min vardag och visar bilder. På fritiden gillar jag att dansa, fota, vara med kompisar och såklart att blogga! Jag fotar med min Nikon D3100, som jag tycker fungerar väldigt bra. Om du undrar något så är det bara att lämna en kommentar. Enjoy!

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Jag gör som alla andra

    DATUM: 2010-12-10 TID: 23:33:18
    Dag 01 – Fem saker du inte visste om mig
    Dag 02 – Min första kärlek
    Dag 03 – Mina föräldrar
    Dag 04 – Det här åt jag i dag
    Dag 05 – Vad är kärlek?
    Dag 06 – Min första kyss
    Dag 07 – Min bästa vän
    Dag 08 – Något jag hatar
    Dag 09 – Musik
    Dag 10 – Något jag är stolt över
    Dag 11 – Mina syskon
    Dag 12 – I min handväska
    Dag 13 – Den här veckan
    Dag 14 – Mina vänner
    Dag 15 – Mina drömmar
    Dag 16 – Min dag
    Dag 17 – Mitt favoritminne
    Dag 18 – Min favoritfödelsedag
    Dag 19 – Detta ångrar jag
    Dag 20 – Den här månaden
    Dag 21 – Ett annat ögonblick
    Dag 22 – Det här upprör mig
    Dag 23 – Det här får mig att må bättre
    Dag 24 – Det här får mig att gråta
    Dag 25 – Om jag vann en miljon skulle jag..
    Dag 26 – Mina rädslor
    Dag 27 – Min favoritplats
    Dag 28 – Det här saknar jag
    Dag 29 – Film
    Dag 30 – Om mig

    Kommentarer

    Leave me a love note ♡

    Namn:
    Är du här ofta?

    Din mejl (bara för moi)

    Din blogg

    Skriv det söta här... ♡

    Trackback
    RSS 2.0